Kubrakemal benim çok sancım ağrım oluyordu, cumartesi hastaneye gittim doktoruma söyledim. 33+3 haftalığım bu arada, doktoruma günde 1-2 tane hurma yiyorum zararı olur mu dedim? Bana kesinlikle yeme dedi 36dan sonra başla, suni sancı hurmadan yapılıyor dedi. Hurmayı bıraktım gerçekten sancılarım geçti. Hurma doğumu başlatıyor bence hurma ye 🙏🏻