scucer Normalde de fazla duygusal bi insanımdır ama 3. Trimestera girdigimizden beri sanki on kat daha duygusal oldum herşeye içerleyip ağlıyorum yer zaman farketmiyor. Bu sonradan geçiyor mu yoksa ben hayatımi ağlak surat olarak mı geçireceğim 😮💨