13Gamze08 en sağlıklısı, işini çok iyi yapan birine amniyosentez yaptırmak da mantıklı ama işini iyi bilmeyen biri yüzünden bebek ölümüne sebep olabiliyor. Şehir hastanesindeki doktor sakın yaptırma bebek ölümüne sebep oluyor demişti. Fetal yaptırıp içim rahat olsun dedim ben