Gulsah_09 Kizlar gebelik sekeri cikti doktorum diyet dedi 27+2 haftaligim bugun diyetimin ilk gunu sizler bu sureci nasil geciriyorsunuz ve neler yiyorsunuz ögünlerde birbirimize fikir olsun 🤗
minik_kurabiyeee Gulsah_09 geçmiş olsun öncelikle valla geçmiyor ama itekleye itekleye geçirmeye çalışıyorum 😂😂 olur birbirmize fikir verebiliriz
Gulsah_09 minik_kurabiyeee senin kac haftalık cnm valla istedigini yiyememek ozellikle gebelikte zor biraz internetten arastirma yapmaya calisiyorum insallah guzel sekilde atlatitiz bu sureci
minik_kurabiyeee Gulsah_09 31+3 ama 8 aydır uğraşıyorum ben 7. Haftadan beri insülin diyet yapıyorum evet çok zor gerçekten ben deneme yanılma yöntemiyle buldum çoğu şeyi
minik_kurabiyeee asli_hmz haftanız çok erken 🥺 önceden mi vardı? İlk önce endokrin doktoru ile görüşmelisin ona göre diyetisyene yönlendirecektir eğer düşmezse insülin başlanır ve diyetine uymalısın tabi arada kaçamak oluyor ama asla fazla olmamalı
minik_kurabiyeee asli_hmz hmm anladım o yüzden siz diyete başlayın bence çünkü çok erken ve en kısa zamanda endokrin doktoruna görünün
minik_kurabiyeee asli_hmz rica ederim diyette de patates pirinç ekmek nişasta falan yasak sebze tavuk et köfte balık ağırlıklı beslenmelisin