MomyAsli_ Kızlar selam sezeryan doğum yapacağım ilk gün için gecelik diğer gün için alt üst takım bunları seçtim sizce nasıl ? Sezeryanda sonda takıldığı için gecelik giymiştim ilkinde yine öyle isterler diye almayı düşünüyorum
genc2kizannesi MomyAsli_ ben alttaki elbise geceliğin sabahligiyla beraber 180tl fiyata aldım trendyoldan geneli 500 600 TL gibi bir fiyattaydi iki türden de aldım çok kullanışlı oluyor ve koyu renk olmasıda daha iyi iç gösterme ve kirlenme açısından
Nazlimom MomyAsli_ gömlekli pijama giymiştim sezeryan doğum yaptım cok rahat ettim 2 sene geçti hâla da kullanıuorum
MomyAsli_ Minigiim-vebenn52 teendyolmilla da 422₺ ama ilk alışverişte 75₺ indirim yapıyor uygulama indirince
2prenses_masal-oyku Minigiim-vebenn52 pijamaapartisi sayfasındada güzel şeyler var ben almıştım yumuşacık ve kaliteli cidden instagramda var sayfaları en son 300 350 falan dı
babyy__ MomyAsli_ kuzum ben ilk olanı aldım iade ettim bu tarz pijama takimla cok kullanişsız oluyor yinede sen bilirsin
Nazlimom MomyAsli_ benım alt kısım çıplaktı doğumdan cıkınca 6 saat boyunca öyle yattım uyuşukluk geçince pijama altını giyip kaldırdılar
babyy__ MomyAsli_ evet kuzum baglıyorsun acılıyor yaka kısmı assagida kaliyor yani çok kullanissiz ben 3 renginide almiştim sonra geri iade ettim önden dugmeli aldim o kadar rahatki
MinikMucizem___ babyy__ evet malesef dugmeliler daha kullanışlı çünkü açıp bebegi emziriyorsun zor oluyor
babyy__ MomyAsli_ kuzum ben lcw dan aldim hem önden dugmeli hem gecelik ve sabahlik çok memnunum. Trendyoldan alip iade edince bir daha risk almak istemedim gidip uzerime gore deneyip aldim
MomsE MomyAsli_ bordo olanın beyazını aldım ilk onu giyer fotoğraf çektiririm diye. Bi tane önden düğmeli pijama takımı bi tane de sabahlığı olan içi kısa kollu pijama takımı aldım. Gecelik hiç sevmem ama sezaryen düşündüğüm için tuvalet ihtiyacında rahat olur diye bi tane de gecelik alayım diyorum