tugcemom_ Bel ve kasık ağrılarım azalmıştı progestan kullanıyorum zaten ama 3 gündür belim ve arada kasıklarıma vuran bıçak gibi bir ağrı var bacaklarımada vuruyor bazen sizce normal mi doktoruma ulaşmam gerekir mi
Poncik77 Göbeğinizde büyüme oldu mu az da olsa yoksa bn de mi gariplik var korkuyorum daha önce kaybım oldu da sorum bu yüzden