leyligul234 ben 31.haftada gittim ağrım vardı sancı gibi doktorum dedi hurma yeme bende bıraktım, normalde günde 1-2 yiyordum çok canım çekiyordu. Doktorum 36.haftadan sonra başla yemeye demişti canım suni sancı hurmadan yapılıyormuş şuan 33+3 haftalığım