lilasmom_ Mstfamikram_60 memnun musunuz ben medical e gidiyorum ama nedense doktorum bebek iri diyerek sezeryana yönlendirmeye çalışıyor 37.haftaydım devlete gitsem ilgilenirler mi emin olamadım 🥹
Mstfamikram_60 Sedagnlty üniversitesi yede gittim bı kaç kere asker beye çok ilgili çok memmunum ama doğum ücreti pahalıdır diye gitmiyorum daha devlette seren özden ve Süleyman barana gidiyorm
Sedagnlty Mstfamikram_60 bende Muhammed emin öz e gıdıyorum doğum ucretı almıyormuş vermek ısteyen verıyormus dıye duydum hanı daha ılgılensın dıye veren verıyormus
Eliff60 Mstfamikram_60 bende asker zekiye gidiyorim evet çok ilgili anlayışlı kuzenimi o amaliyay etti 3 buçuk demişti
Ayyseek Sedagnlty ablam onda doğum yaptı canım 3000 bin vermişlerdi Temmuz’da bide tiplerini bağlattı onda onla beraber 6 7 gibi bişey vermişlerdi alıyolsr doğum ücreti canım