Sevda1919 Arkadaşlar merhaba, şuan 6+6 haftalık gebeyim. Garip bir bel ağrısı çekiyorum, yani otururken ya da sabit dururken ağrı acı yok ama yürürken ve eğilirken filan belim acıyor sadece. Bu tarz bir şey yaşayan var mı acaba
Sevda1919 Ya ben de anlamadım, bel fıtığım yoktu hani, skolyozum var ama onunla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum. Böyle tam kalçamın üzerinde bir acı yürürken. Umarım gebeliğe bağlıdır benim de. Teşekkür ederim cevap için
__Asya01__ Evet hamilelikle bagli kesinlikle ayndn bemde de oluyudu öyle 10 haftamda falan bitti.simdi 17 hafdasindayim ara bir gelib gidiyo oyle merak etme geçər yani.