Merhaba aynı durumdayız 6 Kasım adetimin ilk günü şuan 8+4 geçen hafta gittiğim de bebeği göremedik sadece kese var iki farklı doktorda da alttan muayene ile bebek yolk görünmedi kese boş. Bir hafta daha beklicez öncesinde bir kürtajım var ama içimde umut var belki geç döllenmedir diye ama bakıyorum da bu ay herkes aynı şeyi yaşıyor sanki umarım hepimiz mucize ile görürüz bebeklerimizi