Muczem222 bana 32. Haftada sancım oldugu icin 24 saat arayla iki doz ciğer geliştirici yaptılar 39+6 da doğurdum ki bebegin hareketleri de normaldi hiçbir anormallik olmadı asıl yaptırmazsanız Allah korusun erken doğarsa hastanelerde sürünmekten yoğun bakım kapısı beklemektense önlem almak gerekli diye düşünüyorum