2erkek1kiz korkma Allahın izniyle inşallah zamanında ve sağlıklı gelsin minikler canım. Bende 35.teyim mesela 33.haftada hem kahve hem açık kırmızı leke geldi korktum hemen gittim nst açılma vs yoktu. Yani dinlen bol bol yorulmaktan da olabilir. Acil olan durumlar kanama yoğunlaşırsa veya suyun gelirse bebeğin hareketlerini az hissedersen filan hiç bekleme acile olsun git, doktor bana hep böyle dedi. sık sık kontrol et inşallah devamı olmaz. Sağlıkla kavuşalım hepimiz 🤲🏻❤️