Oznurprlk Arkadaşlar 10+3′deyim ve kaç gündür tuvalete cikmaktada zorlanıyorum ayrıca gaz sıkışması oluyor.şiskinlikten kramp girmesi yaşıyorum ve karnım okadar şişki oturup kalkamıyorum zorluk yasiyorum.