Merhabalar 6 yıl aradan sonra 2.hamileligim.
Bebegim suan 8+5 , ilk hamileligim aşırı derece kötü gecmisti 4 hafta ogrenip 5.hafta gunde 3 4 sefer kusmalarla baslayip doguma kadar ayni devam etmişti sürekli serum aliyordum. Suan ki hamileligim digerine gore çok şükür iyi kusmalarim arada oldu prilam kullanıyorum ama oyle bir migde yanması oluyor ki baska yasayan var mii benim bildiğim son haftalarda migde yanması olur ama aşırı yanıyor ne yapsam ne iyi gelir acaba .