Kızlar merhaba bugün ikili tarama sonucum çıktı ve down sendromu riski tarama değerinin Altındadır sonucu aldım çok şükür ama üçlü tarama için çok kararsız kaldım size danışmak istedim 🙈 Bir normalde benim geç döllenmem vardı 13+1 olmam lazımdı ama tam 14 haftada yani haftasını yakalamış dedi bu mümkünmüdür ?