Zuzuu1 ben iki hamileligimi de klomenle oldum . Birincisi doktor kontrolundeydi. Ama sonraki nasılsa benim çocuğum olabiliyo diye kendim klomen aldım birde ovulasyon testiyle yumurtlama günlerimi takip ettim ve 3. Ayda hamile kaldım. Aslında tek etken klomen değil ben farkettim ki ne kadar kafa rahat olursa o kadar rahat hamile kalınıyor