Rumesi Benim ikili normal çıktı ama üçlü de risk çıkmıştı detaylıya girdim sorun yok dedi doktor herşey normal ama insan tedirgin oluyor işte,45 gün önce doğum yaptım çok şükür sağlıklı bebişim, seni çok iyi anlıyorum o sürecim çok çok kötü geçti ne gelirse Allah’tan ama insan üzülüyor,amniyo sıvısı aldılarsa kesin sonuç verir bu süreçte kendini strese sokma.Hamileliğin keyfini çıkar.Bebeğine sağlıkla kavuş inşallah 😘