KlncA
Merhaba kızlar kullanan var mı memnun musunuz ?? Bende kremi vardı bi tüp bitirdim genel olarak memnun kaldım 36.haftadayım çatlamadım mı tabiki çatladım 😁😁 göğüs ucu kenarlarım ve göbek deliği çevrem çatladı.. Bunlar dışında karnımın diğer yerlerinde belimde bacaklarımda olmadı ama kremden midir genetik mi bilmiyorum. Yağı daha uygun fiyatlı olduğu için ona devam etmek istiyorum var mı tavsiye edecek olan ?