Nurglsari 14 aylıkken odasını ayridim ama dolabı yatağı odadaydi yatak eşimin bekarligindan kalma bazaydi atmadım kullanırım diye gündüzleri hep orda kaldık oyun oynaması öğle yemekleri tüm etkinlikleri orda yaptık büyüdükçe uyanır uaynmaz odasına gider oldu kendiliginden çocuk odasindan başka odaya sadece 1 oyuncak götürüyor bunun farkında sıkılırsa değiştiriyor böyle olunca hep ev fazla dahilmiyor diğer odalar o daha iyi rahat oynuyor kafasını carpabilecegi yada düşürüp kirabilcegi bisiler yok hep ona göre odası şimdi 4 ve 2 yaşında 2 oğlum var odalri kreş gibi kaydırak salıncak at araba herşey var