umutsmom20 Güzel annelerim 24 haftalık hamileyim artık yavaş yavaş pijama almak istiyorum ama kaç tane ve hangi renk aldınız benimle paylaşırsanız çok sevinirim 😊 beyaz renk almak istiyorum ama iç gösteriyor diyorlar kilolu olduğum için cesaret edemiyorum 😬
Busraakay_26 umutsmom20 bir tane lcw den aldım desenli pijama takımıydı misafir gelince üstüme sadece tişört giyordun altımdaki pantolon gibi duruyordu 😂 Bir tane de pembe renk aldım iki tanesi yetti beyaz iyiki almamışım depend olmasına rağmen kan oldu
Rabiul umutsmom20 ben bunları bir kaç tane daha var onlar arasındada gidip geldim beyazı kesin alacağım ama
bdenerigokce umutsmom20 evet, siyah ilk günler kullanmak için kanama çok ya Sonraki günler için de yeşil aldım Yeşil çok boldu hatta iade mi etsem demiştim ama en çok onda rahat ettim Sezeryan olmuştum 🌺
ecembugra53 umutsmom20 kuzum magazadsn gidip aldım linki yok suan bazamın altına 😂😂 doğumuma daha var cıkarmadım oğluma giymiştim
Ceydamehtap Önü düğmeli ve bol almaya gayret ey canım emzirirken çok rahat oluyor bol da heryerini kapatıp hatlarını belli etmiyor
umutsmom20 Rabiul ekru olan çok güzelmiş diğerleri pek tarzım değil ama yine de güle güle kullanın inşallah 😊
Mermar umutsmom20 Ben siyah ve tabanı mavi pembe çiçekli tarzda pijama takımı aldım önü düğmeli. Düz almaya pek cesaret edemedim. Aslında bebe mavisi ekru pijama takımları hoş duruyor ama almadım
Rabiul umutsmom20 almadım bende alıcam daha fazla zam gelmeden bi kaç tane daha var düğmeli olanlar öyle de alabilirim karar vermedim
Mermar umutsmom20 Lcw’dan almıştım 3 takımı sadece birini giymedim diğer 2 sini giyiyorum kalıpları aynı zaten çok memnunum rahat ettim tavsiye ederim 😊 siyahı da suwenden almıştım.