mommys1 bebişimi kucağıma aldım çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏sezaryen olacaklar hiç korkmasın sakin kalın çok ağladım ama hiç korkacak bişey yokmuş ❤️
Mrvcakatt mommys1 ben de sezeryan olacagim sezeryandan korkmuyorum. Ama bebegime kavusacagim diye hep agliyorum surpriz yapmazsa 18 gun kaldi doguma
mommys1 Mrvcakatt sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah bizde gün saya saya çok şükür aldık kucağımıza 🩷 ameliyat değilde sonrası biraz zor ama bebiş için değer