Merhabalar arkadaşlar🌸
37+6 dayız:) afedersiniz sorum biraz absürt kaçabilir ama idrar ve suyu nasıl ayırt edebiliriz🙈mesela idrarımızı yaparken ya suya🙈😅 idrarım normalde hafif sarı gibi olur dün idrarım normal renkteydi ay acaba şu mu dedim😞 artık son xamamlar çıldırmak üzereyim çok kafa yoruyorum her şeye… Yardımcı olursanız sevinirim 🌸🙏