Benden hiç evrak istemediler de kuzum bana dedi ki doktorum 3 denemeden sonra olmazsa eğer tüp bebek o zaman karşılanır falan gibi bir şey demişti. Ben de pek anlamam zaten detaylı hastane işlerinden 😄 Allah’a emanet yapıyoruz hocamız ne derse 😄 senin tüp bebek sürecin de varsa regl olursan ki inşallah olmazsın iyi haberler alırız, doktorunla muhakkak görüş bence kuzum