kubranurleo %hibrit şekilde ayın yarısını ofisten yarısını evden çalışıyorum. Henüz 5 haftalık hamileyim. Sizce ileride çok zorlanır mıyım? Hamileyken çalışanlar bunu nasıl başarıyor çok mu zor? Özellikle son aylar.
Rabiul kubranurleo işim masa başı ona rağmen kemiklerim birbirine giriyor sanki oturamıyorum oturma simidi aldım ona oturuyorum çok yoruluyorum evdende çalışma imkanım var ama şuan için değil ileriki zamanlar da evden çalışmayı düşünüyorum hele toplu taşımaya binmek çok kötü kullanmıyorum artık araba varsa araba yoksa taksi akşamları da bazen eşim motorla alıyor
Tezgel kubranurleo 24 haftalik hamileyim Lc waikiki de ayakta calisıyorum 😌 illa ki zorluyor ama dayanilmayacak kadar degil şu anlık
denizalismom kubranurleo yarın 30 haftalık olacam masa başı çalışıyorum. Bel ağrısından duramıyorum. 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum ama zorlanacam gibime geliyor. Bakalım hayırlısı. Siz evden çalışıyorsanız sıkıntı olmaz inşallah 🙏
Nadiaa Ben de evden çalışıyorum son 5 haftamız kaldı. Evden çalışırken sıkıntı olmuyor bence, son 10 güne kadar çalışacağım inşallah. Ama işe gitmek şartlara göre değişir. Giderken toplu taşıma kullanıyorsanız zor olur. Veya iş yerinde çok ayakta duruyorsanız vs. Ama bu son 2 ay için geçerli tabi. Öncesinde düşük tehlikesi vs yoksa sıkıntı olacağını sanmıyorum. Benim bulunduğum ülkede kadınlar son haftalarına kadar ayakta bile çalışıyorlar hayret ediyorum 😱
Gulcehir 27 haftadayim aktif tam zamanli calisiyorum 37 ye kadar çalışmayı düşünüyorum bazen bel agrisi oluyor ancak evde olsam ne yapacağım evde de agriyacak bari iki insan yüzü görüyorum iyi oluyor