Yusufayazin__annesi Kızlar İzmir’de yaşıyan varmı bişey sorucam izmirim kart anneme online yükledim ama hala bekleyen yazıyor miktarı neden acaba sorunmu var daha öncede yukledim hiç böyle olmazdi
Hayriyekrc48 Yusufayazin__annesi izmirde yaşamıyorum ama kent kartlara yüklemeyi online yapınca beklemede yazıyor ilk dolmuş otobüse binince şoföre online yükleme yapıldı denilmesi gerekiyor onlar onay gibi bisey yapıyor benim bildiğim ozaman gözüküyor yüklenen miktar
091022ma Yusufayazin__annesi eshota veya izbana bindiği zaman bastığında kendi yükleniyor direk ilk basana kadar o sistemde hep beklenen yükleme olarak gözüküyor sonra düzeliyor eshotta basmazsa şoföre söyleyip o hallediyor
Yusufayazin__annesi Hayriyekrc48 ya öylemi ilk kez duydum Ankara’da yaşıyorum burda öyle değil onun için. Bakıyoruz hala aynı yazıyor şaşırdım
Selinner Ben İzmir’de yaşıyorum canım . Otobüse ilk bindiğinde aktif oluyo o zamana kadar bekleyen yazar
091022ma Yusufayazin__annesi yüklenmiş beklenen yükleme ilk bastığında işlicek karta ben sürekli online yüklüyorum