13+4 haftalık hamileyim. Gece lavaboya gittim çamaşırım pijamam ıslanmış neredeyse bir çay bardağı kadar su gibi bir şey vardı. Biraz da kanama olmuş. 5 haftalıkken kanama yaşayıp acile gitmiştim hiçbir şey yapmadılar bu sefer gitmedim kendi doktoruma randevu aldım gideceğim. Kızlar bu su ne olabilir bebeğin suyu mu 😢😢😢😢