Nisaiste ben 16+3 de hissetim ilk ne olsugunu anlayamadim o esnada doktorum da yanimdaydi suan cok erken bagirsak hareketidir dedi sonra gozlemledim hel boyle hareket hissedince anladim bebgin hareketi oldgunu o zaman dan beri de zaten durmuyo masallahi var 🤲🏻 bu kisiden ksiye degisir kuuzm bazilari 20. Haftasondan sonra hissediyo bazilari 16 17 de felan hissediyo vucuda bagli bisi yani aslinda ama 11 hadtada hissetmen cok erken daha kuzum