37 haftadan selamlar 😅 ilk aylar uyuyan güzel olarak gezerken şuan tombik bir prensese dönüşüm bence 😅 7.aydan sonra artan reflü uyutmadı şuan daha az uyuyup aşırı enerjik bir şekilde yoluma devam ediyorum 😅 iş yapıp yorulsam dahi yinede uyku sürecim problemli 😅