Aselarel teşekkür ederim. Şeker probleminiz yoksa günde 2-3 kez meyve tüketin çok kilo aldırıyor bence özellikle armut havuç muz. Havuç bebeğin su miktarını da artırıyor diye duymuştum . Her gün muzlu veya çilekli kefir içiyorum oda kilo aldırıyor ve benimde sindirimimi düzenliyor (altınkılıç marka bimden) onun dışında fındık badem kuru üzüm de etkili bir de kahvaltıda haşlanmış yumurta veya kaşarlı omlet yapıyorum