Arzu343434 Bir hafta önce Ataşehir Memlrial da doğum yaptım. 80 bindi.saglik sigorta anlaşmasıyla 50 bin . Ana sigorta olduğu için bisey ödemedik
bengonca Bmk97 benim doğumuma daha var ama ben çok memnunum şuan arkadaşım yakın zamanda yaptı o da çok memnun kaldı.
Bmk97 bengonca hangi doktora gidiyorsunuz onu sormayı unutmuşum ben daha embriyo transferi bekliyorum 🙈 bir de bana dua edebilir misiniz son 3 hafta kaldı 🥹
bengonca Bmk97 sağlıkla hayırlı olan gelsin inşallah ❤️🌸 ben sehtap nazlı Kılıç’a gidiyorum. O gün gelsin konuşuruz yine 🌸🌸