Öncelikle merhabaa ben happy Kids den geri geldim. 😄 kesinlikle burası kadar aktif değilll…
Ben doğum yapalı 2 ay oldu. Ama bebeğim geceleri uyumuyor 🫠 tüm gün kendi arzusuyla uyuyup uyanıyor en son akşam 11 de emmeye kalkıyor o saatten sonra asssla uyumuyor. Yapmam dediğim ne varsa yapıyorum uyusun diye ama nafile. En fazla 10dk uyuyor kucaktan indiği an geri uyanıyor ve uykusu olup uyuyamadığı için sürekli ağlıyor. En son sabah 6 da uykuya dalıyor. Kesinlikle düzeltemiyorum. Emzirmeyi karanlıkta kaldırmadan yapıyorum o da olmuyor. Ne yapacağım ben bana yardım edinnn anneler 🥲