Mutluluk71 ayy içim bir tuhaf oldu
Allahım yardım etsin sana. 😔😔
Bir an önce gitmelisin. Saat 9 buçuğa da bir saat var. Offf
Şuan çok kötü oldum. Bende 13. Haftamda yoğun kanama yaşamıştım. Pıhtı şeklinde kanamalar geliyordu. Bebeğimi kaybediyorum sanmıştım. Ertesi günde her wc ye gittiğimde çişimi yaptığımda, suyum gelecek kesin diye üzüntüye kapılıyordum.
O zamanlar bile kendimi üzüntüye vurmuştum. Haberdar et bizi.
Allahım yardımcın olsun