Su_perisi1 Arkadaşlar belki yanılıyorumdur 1.5 aydır reglim gecikti •Halsizlik •Yorgunluk •Arada bulantı •Karın altı ağrısı var bunlar beliriti mi ilk defa canım tatlı çekmişti birde dün