Nrdnot Birazdan sezeryan için hastaneye çıkacağım çok korkuyırumm anksiyete bozukluğum var ne yapıcam bilmiyorum baygınlık vs geçirmem umarım
Selcanunal2004 Nrdnot hiç korkma canım En güzel anı yaşayacağız. Bende pazartesi gideceğim Ama bebeğimize kavuşacağız öyle düşün
071018 Nrdnot insallah kolay geçer sağlıklı kucağınıza alırsınız 🙏 sezeryanda spinal mi epidural mi tercih ettiniz hangi daha sağlıklı acaba
Gldn1905 Allah yardımcınız olsun kolay bir doğum olur inşallah dua edin güzel şeyler düşünmeye çalışın
Ozr42 Bendede var korkma bol bol dua et . Evladına kavuşacağını düşün . Hep olumlu şeyler düşünmeye başla. Eğer kötü hissedersen söyle sakinleştirici vuruyorlarmış.
Sevda_ege Bende 25 ocakta ikinci kez sezeryan olucam ve çok korkuyorum ya birseyler kötü gidersen vs diye 😔Rabbım yardımcımiz olsun sağlıkla kavuşalım yavrularımızın 🤲🤍
071018 Nrdnot ya çok üzüldüm sakin kalmaya çalış belki şimdiye doğmuştu bebisjn kaçışın yok yani mecbursun öyle düşün insallah en kısa sürede hayırlı haberler verirsin 🙏❤️