Selam hamişler 32 haftalık hamileyim Aslıhan hoca 2 hafta da 1 kontrol demişti.. 1 muayene 1 kontrol olarak gideniniz var mı ? 2 hafta dediği için 14. Güne randevu aldım konuşup kontrol olarak mı açtırmalıyım kaydımı yoksa 10. Güne mi randevu almalıyım ? Siz nasıl yapıyorsunuz helppp mee bugün randevum var ona göre asistanıyla konuşacağım :)