Elfkzlky senin kararın canim pskilojine etki etmiş ilk doğumu kötü zor geçen çok normal yapipta istersen sezeryan yap yani . Spinalde sadece belinden kıl gibi iğneyle uyuşturma yapıp 10 dk içinde bebek çıkmış oluyo hemen sonra seni kapatıp odana çıkartıyorlar tabi uyuşma sonrasi ağrıların oluyo ama serumlu ağrı kesiciyle geciyo ilk gün bazende hafif gecende var bu ameliyat ama unutma ayağa desteksiz kalkamiyorsu. İlk haftalar dikkatli olmasın iş yapmamalisin eğilip kalkmamalisin mümkünse alafranga tuvalete oturmalisin eşin bile olsa mutlaka annen kaynanan olmali yanında sen toparlanana kadar 😊