ecembugra53 Aden17 o haftalarda oyle olması normal benim suan 2.gebeliğüm benimde o haftalarda oykeydi gecti
Yagmurguzel01 Aden17 çoook normal gebeliğin süresince hep olacak rahmin büyüyor çünkü kuzum endişe etme
e-dzgn Aden17 benimde öyle karnım ve kasık kısmım felaket ağrıyor 13. Hafta dayım ağrı yapınca otomatikmen midemi de bulandırıyor 😥