Nurgr1 doktordan sen istemediğin sürece çalışamaz raporu çıkar 32. haftada kanunen çıkmaya hakkın var. Eğer çıkmadın 35. Haftanda çıktın 3 haftalık izin süren doğumdan sonrasına aktarılır izninin yanmaz. Eğer doktora 32. haftanda gitmezsen 33. Haftanda gidersen 32. haftanda raporunu başlatıyorlarmış 1 hafta boşuna çalışmış olursun ona dikkat et tam 32. haftanda doktoruna git