Seydahu Selam kızlar 14 haftalık hamileyim geceleri çok sık idrara çıkıyorum neden olabilir benim gibi olan var mı
Yagmurguzel01 Seydahu Oo ben gece 2 saatte 1 buçuk saatte bi kalkıyorum çok normal hormonların değişiyor bide bebiş büyüdükçe idrar torbasına baskı yapıyor son aylarda tuvaletten hiç çıkamıyıcakmışız öyle diyolar 😁
Ay-Bek Seydahu en başından beri hep böyleydim dk da bir tuvalete gidiyordum hep. Gidip yapıyorum içeri gelip oturuyorum yine altıma işeyecek gibi oluyordum. Yine gidiyordum çok varmış gibi hissedip bir damla yapıyordum. Şu an 38+2 yim ve hala aynıyım değişen bir şey olmadı. Enfeksiyon falan da çıkmadı
hayalim35 Seydahu 24+1 haftalığım öğrendiğimden beri öyleyim bebek baskı yapıyor ondan heralde havalarda soğuk normal yani ben bazen 10 defa gidiyorum gece çok şükür bi sıkıntı yok
Defnes-Mom Seydahu Allah’ın izniyle hele bir 20li haftalara gel canım benim :) İnan wc ye yastık götürmek geçiyordu aklımdan 😂😂 çıkamıyordum saat başı muhakkak uyanıyor ve gün içinde de muhakkak her saat giriyordum
scucer Idrar tahlili verdiniz mi hic herhangi bu akinti sikayetiniz falan varsa sistit olabilirsiniz ben ilk haftalardan beri çekiyorum da
Dreamssss Yagmurguzel01 28. Haftadan bildiriyorum artık yatağımı tuvalete yapmak istiyorum 😂 gelen uyku da tuvalet yüzüne gidiyor
Yagmurguzel01 Dreamssss Ev dublex birde lavoba üst katta inan o gece yataktan çıkmak merdivenleri çıkmak Allaaah’ımmm lazımlık alıcam en son odaya😂😂😂
Tugbacds Defnes-Mom ben geçen sistem kurmayı düşündüm ne yalan söyleyeyim yataktan tuvalete bi sistem mi kursam diye bide hastayım hapşır öksür 10 dk da bi tuvalet o da iyi ihtimal 😂
Sureyya1999 Bende tualetde yatanlardanım 😂 ilk haftalardan böyleyim suan 31 haftadayım bazen oyle gun oluyoduki 20 kez falan gidiyordum doktorum hep normal bisey oldugunu soyler
Tugbacds Dreamssss kesinlikle inşallah sağsalim bunlar işin şakası ama ben bi yoksunluk çekeceğimizi hissediyorum düşünsenize 2-3 saat tuvalete girmediğimiz günler bababa ne tuhaf 😂😂
KadersizMelek 35+1 tuvalete kalktık uyku gene kaçtı,kalkmayım uykum Açılmasın diyorum ama yok mecbur kalıyorsun,bende yakında yatağa kaçırırım gibi 😂
Tugbacds KadersizMelek mümküünnn deeeğğğiill😂 ben tutmaya çalışınca benim bebek bi kasılıyo gibi falan yapıyo bişeyler mecbur gidiyorum 😂