mavideniz6 Bebeğim toplanıyor neredeyse 2 saat oldu belli belirsiz aralıklarla toplanıp sertleşiyor ağrı sancı yapıyor , doğum sancısı mı bu?bazen 10 dk da bir bazen 13 bazen 6 ..aralıkları belli belirsiz..Yalancı sancı mı acaba
mavideniz6 kahvesever__ iyi de gerçek sancı da geçer yalancı sancı da aralıkları düzenli olup olmaması dinlenmeyle geçip geçmemesi önemseniyor.Diyorum ki doğum sancısı bu mudur toplanma sertleşme mi oluyor sancı anında
umrumdadegil mavideniz6 duş al o zaman belli olur duş alınca devam eder ve şiddeti artar gerçek sancının. İnşallah kolaylıkla doğurursun 💜 hiç korkma bak ne güzel evladına kavuşacaksın 😍