Zynp_ benim ilk gebeliğim, herhangi bi durum yaşamadım bebeğim çok sağlıklı şuanda, tabi sigara kullanıyorum bu durumda Şuanlık bir şey yok umarım da olmaz. Onun dışında dediğim gibi herhangi bir sorunumuz yok sadece 4 kilo aldım ben mesela yediklerime dikkat editörüm doktorum diyetisyen önerdi.