Kızlar selamm biz bu gece 16 haftalık olduk 2. gebelik fakat bebeği hissetmiyorum. İlk gebeliğimde de az hissediyordum doktora söyleyince e normaldir kilolusun diyordu o gebeliğim zaten 8 aylıkken bebeğimi kaybettim kalbi durdu karnımda şimdi ki doktoruma sordum kilo engel mi hissetmeye diye öyle bir şey yok diyor her gün hissetmen gerek hissetmezsen gerekirse her gün kontrole geleceksin diyor bütün hastalarına bunu uyguluyormuş.
Sizin tecrübeleriniz neler bu konuda bu arada 87 kiloyum şuan 🥺