Merhaba arkadaslar dogum yapalı 46 gün oluyor ilk başlarda böyle birsey hissetmedim sonradan tuvalete oturunca böyle kemik ağrısı gibi birsey oluyor kalkmakta zorlanıyorum dikişlerim falan coktan iyileşti gayet iyi durumda sancı gibi birseyde değil bunu yaşayan var mı bi süredir düzelmesini bekliyorum ama yok hala aynı bildiğiniz kemik agrısı