Edirne22 doğum parası her bir çalışanda farklılık gösterir bu yüzden ne kadar alacağını bilemeyiz. Fakat eski asgari ücrete göre alacaksın izne çıkmadan yatan son 12 ayın brütüne göre yatıyor. Doğum yaptıktan sonra sana verilen analık belgesi ve doğum raporunu işverenine ileteceksin onlar sisteme girecekler. SGK da parayı tanımlı hesabına yatıracak. Şöyle bir şey var parayı ikiye bölecek hepsini tekte yatırmaz. Doğum canlı gerçekleştirdiği takdirde bir kısmını, izin bittiğinde ikinci kısmı yatacak.