Merhabalar benim 5 buçuk yaşında bı kızım var doğduğundan beri uykulari hep problem hala da öyle biraz büyüsun düzelir dediler yok okula başlasın dediler yok çocuk uyumuyor bebekliginden beri her yolu denedim uyku rutinleri oluşturmak erken kaldırmak her gün aynı saatte yatırmak uzmanlarin ve çevredeki herkesin dediğini sabırla uyguladım sonuç 0 bu saat oldu hala ayakta asla kendi uyumaz öyle yorulunca falanda uyuyakalmz zaten erken saatlerde uyutmak için geçtiğimiz de odasına saatlerce uyumaz bütün akşam gider yani bilmiyorum çok çaresizim şimdi ikinciye hamileyim bebek olunca nasıl olacak bilmiyorum benimle aynı durumda olan var mı