Lugesyaa kime göre neye göre cidden herkesin doğum hikayesi kndine özel iyi ya da kötü bnm için çok çok güzeldi hatta bunda da suni sanciyla olsun istedim ama doktorum kndi sancini bekleyelim dedi tüp bebekdi bnm ilk gebeliğim normal doğum olmasını istedim doktorum da destekledi kontrolden ertesi gün yatisim yapıldı sabah dokuza doğru ilk lavman yaptılar bağırsakları boşaltmak için falan kndi odam vardı ztn özelde yaptım ben doğumu suni sanciyi taktilar damar yoluyla serum falanda veriliyor düşünün dokuz gibi taktılar ya bn akşam dört beste anca hissettim sanciyi çok yavaş verildi biraz durdurdular mesela dinlenmiş oldum falan ama çok rahattı sonra sancılarım artmaya başlayınca ebem falan sürekli masaj yaptı pilates topu egzersizleri yaptık ve en çok ilerleten ve rahatlatan duş oldu bnm için sıcak suyla sürekli suyun altindaydim ebem belime bacaklarıma masaj yaptı ve gece 00.58 de doğum oldu 😍 bu suni sanciyi berbat diye söyleyenler genelde sancı çekip çekip artık doguramayinca birden açılma olması için yüksek dozda verildiği için çok kötü oluyordur bnm için mükemmeldi panik atak var bende 😂 smdi bu plansız ya kndi sancım basladiginda çok paniklersem diye korkuyorum ondan suni istiyorum