Zeynep1225 Kızlar 38 haftalık oldum rahmime ve kasıklarıma aşırı derecede baskıyla birlikte kramp giriyor bu doğum başlangıcı belirtisi mi?
Nur-seyma6868 Zeynep1225 Dk artan sancıların varmı .kanaman varmı .her 5 dk da bir tuvalete çıkıyor musun