Gulsahhdd Ben de bi doğursaydımmmmm 😂 artan kasılmalarrr toplanmalarrr kaburgama batmalar kramplarr falan filan sonlara geldik ama zaman geçmeeeyoorrr son 9 normal şartlarda🤩☺️ sizde durumlar nasıll ??
Lugesyaa Gulsahhdd 38+4 son 10 ve doktorum 1 hafta raporlu bende durumlar stresli anlıycan doğursam bi dert doğurmasam bi dert 😂
mavideniz6 Gulsahhdd 37+4 benim de üç gün sonra çatı muayenem var 🫠🫠 Sık idrara çıkma ve toplanma sertleşmeler var hadi hayırlısı…Çatı muayenesinden sonra tecrübelerinizi yazın lütfen merak ediyorum nasıl bir şey olduğunu
mydeno13 Gulsahhdd kanama ne kadar geliyor mesela alttan muyane de bir miktar mı yoksa kırmızı bir kam mı devam ediyor mu kanama gün içersinde
Sumeyyealts 36 da çatı muayenesi oldum bu sayede nişanım da geldi ama bebiş gelmek istemiyor 10 gün oldu hala tık yok kanala da inmemiş zaten 37+6 olduk artık doğurmak istiyorummm 😵💫
Gulsahhdd Sumeyyealts nişan geldikten sonra 10 gün mü geçti o da ayrı bi stres demekki nişan gelince hemen doğurmuyosun
Senemikoo Bizimde son 17 gün kaldı ama sancım var mı yok mu anlayamıyorum ilk gebeliğim. Siz nasıl anlıyorsunuz bu sancı işini bir de alttan muayene olucam cmt günü korkuyorum olan biri varsa ufaktan anlatabilir mi 😁
Gulsahhdd Senemikoo gerçek sancı olduğunda adet sancısı gibi olup belden vuruyor ve sık geliyor diyorlar ayırt edersin mutlaka
scucer Çatı muayenesi beni cok korkutuyor ya bu koca göbükle o masaya cıkmak falan olmasak olmuyor mu acaba 😮💨
Gulsahhdd scucer bi de göbekten görünmüyor da be yapacağı iyice stress ama acıtan bisey değilmiş ya ben bi yarın olayım söylerim 😂
nurluu scucer kendini kasmamaya çalış acıtmaz inşallah ben de geçen hafta oldum hafif bi sızlama oldu sadece ama kendini kasarsan ister istemez bi acı olur
Gulsahhdd Hilalhamzaa benim de erkek o da öyle hareketleri daha çoğaldı bi de nasıl sertt vuruyo 🤦🏻♀️😂
Gulsahhdd mavideniz6 tuvalette oturmak istiyorum sürekli yıldım git gel 😂 tamam yarın yazacağım insallah
Senemikoo Gulsahhdd evet oyleymiş bana da doktorum söyledi nişanın gelirse panik yapma o çok önemli değil önemli olan suyun gelmesi demişti