Hanımlar normal doğum yapalı 16 gün oldu 7 dikisim vardı dıstan içe doğru ..neyse vajinamda 3 dikiş hala duruyor ,diğer dikişlerim düştü çok şükür ama bu sefer dikişlerim olduğu kisimda sivilce gibi küçük kırmızı şeyler var 2,3 tane acaba pişikmi oldum yoksa enfeksiyon falanmı oturunca gereksiz çok ağrı oluyor pişik olmuş gibi yanıyor ,kaşiniyor ,bunlar ne olabilir kırmızı minik sivilce gibi???? 🥺 Doktorluk bişey varmı ,Yaşayan bilen lütfen yazsın ( ilk doğumum bu arada)