Tugce-89 Anneadayiii__ aynen ogün kontrolüm vardı gidicektim sancım başladı gittim yatış yapıldı hemen öğlen 2 de ama ben gece 11.30da doğurdum hem gelmek istedi hemde gelmedi sancı çektim 🙈☺
Tugce-89 Anneadayiii__ normal olacaktı ama olmadı hem bebek sıkışmış içerde hemde açılmam 6.5 da kalmış mecbur hemen sezeryana alıcaz dediler aldılar
2bebekannesi3542 Anneadayiii__ 4bucuk yıl önceydi simdi ikinci bebeğim icin buradayım🌸 normal dogum icin cok ugrastım ama ne bir sancı ne açılma olmayınca bebekte artık kilo almayınca sezaryeni kabul ettim. Hic korktugum gibi de olmadı🫶 25. Dk oglum doğdu 55. Dkda ben çıktım.
Kbr-05 Anneadayiii__ evet sezeryan oldu çatı muayenemde çatımın oğlumu doğurmaya müsait olmadığını öğrendim gerçekten de değilmiş. 37+5 e gün almıştım 37+3 de suyum geldi o gün doğdu